به گفته کارگردان بازی God of War: Ragnarok بر خلاف انتظارات ماجراهای کریتوس و آترئوس در نورس صرفا در دو نسخه به پایان میرسد و بر خلاف اساطیر یونان، این خط داستانی از مجموعه سهگانه نخواهد بود.
با عرضه بازی God of War 2018، استودیو سانتا مونیکا پس از عرضه سه نسخه اصلی و دو نسخه فرعی در یونان و الهام گرفتن از اساطیر و خدایان این منطقه، خط داستانی مجموعه، گیمپلی و سبک بازی را وارد فاز جدیدی کرد. هرچند مخاطبان پیش از انتشار بازی نگرانیهایی بابت داستان جدید و سبک و سیاق آن داشتند اما استقبال بیسابقه مخاطبان از این بازی نشان داد رضایت مخاطبان محیط و اسطوره شناسی جدید مجموعه، جلب شدهاست و انتظار میرفت خط داستانی نورس مانند یونان تبدیل به یک سهگانه شود. ظاهرا اما سانتا مونیکا برنامههای دیگری برای مجموعه در ذهن دارد.
طی مصاحبههایی که با آقای Eric Williams، کارگردان بازی God of War: Ragnarok که جایگزین آقای کوری بارلوگ شده، صورت گرفت، ایشان اعلام کرد این بازی، نسخه پایانی خط داستانی نورس است و پس از ایشان آقای هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن نیز گفتههای آقای ویلیامز را تایید کرد.
آقای ویلیامز درباره داستان God of War: Ragnarok نیز اینگونه گفت:
نمیتوان کلمه رگناروک را در عنوان یک بازی به کار برد اما، در خود بازی شاهد رگناروک نبود. در بازی رگناروک رخ میدهد و پس از آن خط داستانی نورس جمعبندی میشود.
God of War: Ragnarok سال ۲۰۲۲ برای پلتفرمهای PS4 و PS5 عرضه میشود.