Assassin’s Creed یکی از پرطرفدارترین سری بازی های تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب میشود و حالا طرفداران یک مصاحبه قدیمی از خالق آن را پیدا کردهاند. پاتریس دسیلتس (Patrice Désilets) خالق سری بازی Assassin’s Creed است که روی نسخه اول، دوم و Assassin’s Creed: Brotherhood کار کرده بود. او پیش از پایان آرک داستانی دزموند و اتزیو با Assassin’s Creed: Revelations از یوبیسافت جدا شد. اکنون طرفداران مصاحبهای از او پیدا کردهاند که در مورد پایان شخصیت دزموند و انیموس صحبت کرده بود.
این مصاحبه مربوط به سال ۲۰۱۷ بوده و این سوال از او پرسیده شد: برنامه اولیه او برای پایان بازی چه بود؟ جواب این سوال مشخص میکند که برنامههای پاتریس دسیلتس برای شخصیت دزموند بسیار متفاوت بودند، اما هیچ وقت به واقعیت تبدیل نشدند. همانطور که در این سری بازی پیشبینی شده بود، او میخواست که در سال ۲۰۱۲ دنیا را نابود کند. مایانها باور داشتند که دنیا در سال ۲۰۱۲ نابود خواهند شد و در آن سالها پیشگوییهای نوستراداموس نیز حسابی معروف بودند.
با این وجود دسیلتس قصد نداشت دزموند را بکشد. برنامه او این بود که دزموند و لوسی با یک سفینه فضایی از نابودی زمین فرار کنند. از این رو دزموند و لوسی حکم آدم و حوا را پیدا کرده و آغازگر نسل جدیدی از انسانها میشدند. این پایان شاید متفاوت باشد، اما مثبتتر از پایانی نیست که یوبیسافت برای Assassin’s Creed 3 انتخاب کرده بود.
پس از عرضه Assassin’s Creed 3 و پایان داستان دزموند، این سری سالهای پر فراز و نشیبی را پشت سر قرار داد. سپس یوبیسافت با Assassin’s Creed Origins عناصر نقشآفرینی زیادی به این فرانچایز وارد کرد و جان تازهای به آن بخشید. تقریبا یک سال از عرضه Assassin’s Creed Valhalla نیز گذشته و یوبیسافت این بار میخواهد که Assassin’s Creed Infinity یک بازی سرویس محور و آنلاین باشد. این بازی توسط یوبیسافت مونترال (سازنده والهالا) و یوبیسافت کبک (سازنده ادیسه) در دست توسعه قرار دارد و شامل چندین زمینه تاریخی متفاوت میشود. البته تا قبل از سال ۲۰۲۴ نباید انتظار عرضه این بازی را داشته باشید.