مدیر روابط عمومی استودیو Compulsion Games سازنده بازی We Happy Few نکات مثبت گیمپس را برای بازیها بیان میکند. در مصاحبهای با سایت فرانسوی Xbox Squad سازنده We Happy Few درباره تاثیر گیمپس برروی تولید بازیها سخن گفت. در این مصاحبه، مدیر روابط عمومی استودیو نیلا حاجاس (Naila Hadjas) گفت که گیمپس بر روی روند تولید بازی تاثیر منفیای ندارد.
حاجاس اظهار کرد که ایکس باکس گیمپس به تعداد بیشتری از بازیکنان این اجازه را میدهد که به بازی دسترسی داشته باشند و آن را امتحان کنند که نتیجه آن به خرید بازی منجر میشود. We Happy Few از طریق پروژه ID@Xbox بر روی گیمپس قرار گرفت. حاجاس معتقد است که همکاری با گیمپس هیچ تاثیر منفیای نداشته و حتی نکات مثبتی را به همراه دارد:
تاثیر منفی؟ خیر. مثبت؟ بله. ما میخواهیم تا جای ممکن تعداد افرادی که به بازی ما دسترسی دارند را بالا ببریم. درمورد We Happy Few، ما ابتدا بازی را بر روی استیم منتشر کردیم و سپس آرام آرام بازی را به ID@Xbox و پلیاستیشن اضافه کردیم. خواسته اصلی ما این است که مردم قادر باشند بازی ما را بازی کنند. این حقیقت که بازی بر روی گیمپس است به این معنی داست که افراد بسیار بیشتری میتوانند به بازی دسترسی داشته باشند. این اصلا تاثیر منفیای برروی بازی نیست.
او همچنین گفت که تفاوتهای میان ایکس باکس سری ایکس و اس و محدودیتهای سری اس باعث بروز مشکلات کوچکی شده که کاملا طبیعی است و بسیاری دیگر نیز به آن قبلا اشاره کرده بودند. Compulsion Games اکنون بخشی از استودیوهای زیرمجموعه ایکس باکس است و بازی بعدی آنها هنوز در پردهای از ابهام به سر میبرد.