مدیرعاملهای استودیو ناتی داگ در مصاحبه اخیر خود اعلام کردند قصد دارند تا جایی ممکن است به ساخت بازی های داستان محور تک نفره ادامه دهند. زیرا که معتقدند اینگونه بازیهای بخشی از هویت استودیو آنها را تعریف میکند.
از اوایل نسل هفتم کنسولهای بازی استودیو بازی سازی ناتی داگ نام خود را در میان استودیوهای بازی سازی که اهمیت خاصی برای داستان سرایی و خلق شخصیتهای عمیق قائل هستند، مطرح کرد. هر چند این استودیو با ساخت سهگانه کرش بندیکوت معروف شد اما، اکنون و بویژه در میان مخاطبان جوانتر به خاطر عناوین داستان محوری مانند آنچارتد و لست آو آس شناخته میشود. اکنون که در دورهای هستیم که اولویت اکثر استودیوهای بازی سازی ساخت عناوین چند نفره است، آیا قرار این استودیو نیز تغییر رویه دهد؟
پاسخ این پرسش را آقایان نیل دراکمن (Neil Druckmann) و ایوان ولز (Evan Wells) دو مدیرعامل استودیو ناتی داگ دادند. به گفته آنها، این استودیو قصد دارد تا جایی که ممکن است به ساخت بازی های داستان محور تک نفره ادامه دهد. زیرا معتقد است ساخت اینگونه بازیهای بخشی از هویت آنها را تعریف میکند. به گفته آنها بر خلاف سایر ناشرهای بزرگ سونی استودیوهای زیر مجموعه خود را مجبور به ساخت پروژههای ترند شدهای مانند لایو سرویسها یا Free 2 Playها نکردهاست.
ناتی داگ در حال حاضر مشغول ساخت اول پروژه چند نفره مستقل خود است.