سازنده و ناشر بازی الدن رینگ، استودیو فرام سافتور و شرکت بندای نامکو اخیرا اقدام به انتشار اطلاعات جدید بازی Elden Ring در تازهترین پیش درآمد این بازی کردند. به گفته سازندگان صحبت با NPCها نقش مهمی را در فهم اسطوره شناسی بازی ایفا میکنند.
بالاخره پس از نزدیک به دو سال انتظار، اولین تریلر کامل و رونمایی رسمی از بازی الدن رینگ، محصول جدید استودیو فرام سافتور دو ماه پیش منتشر شد و در کنار آن سازندگان تاریخ انتشار بازی را نیز مشخص کردند. از زمان انتشار طرفداران بیصبرانه منتظر تجربه بازی هستند و از طریق منابع گوناگون به دنبال کسب هر گونه اطلاعات و جزئیات مربوط به بازی هستند. فرام سافتور اخیرا امکان تجربه بخشهایی از بازی را برای برخی از یوتیوبرها و افراد خاص فراهم کرده و آنها بازخوردهای اولیه خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشتند. اکنون نوبت به تیم سازنده و ناشر رسیده تا کمی بیشتر درباره بازی صحبت کنند.
پندای نامکو و فرام سافتور اطلاعات جدید بازی Elden Ring را در احتیار مخاطبان گذاشتند. به عنوان مثال امکان fast travel از هر نقطه نقشه به نقطه دیگر وجود دارد و مطابق بازیهای پیشین استودیو چندین مسیر مختلف و چندین پایان برای بازی در نظر گرفته شدهاست. قسمتهای از داستان و اسطوره شناسی بازی در بخشهای اختیاری مخفی شدهاند و بازیکن برای فهم آنها باید با “NPCهای مهم” صحبت کند:
مانند دارک سولز یا در مقایس کوچکتر، سکیرو مخاطب میتوان قطعات مختلف داستان را کنار هم بچینند و یک ایده از جهان بازی و جایگاه خود در آن، در ذهن خود شکل دهند. در الدن رینگ NPCهای مختلف و افراد زیادی وجود دارند که نقش مهمی را در داستان بازی ایفا میکنند. در واقع قرار است فهم داستان و اسطوره شناسی بازی از توضیحات آیتمها به صحبت با NPCها انتقال پیدا کند. از طریق صحبت با افراد مختلف بازیکن درباره رویدادها و تاریخچه جهان بازی اطلاعات کسب میکند.
به گفته IGN تمام توضیحات آیتمها مختلف در بازی را شخص آقای میازاکی نوشته و آقای جرج آر. آر. مارتین در نگارش آنها نقشی نداشتهاست.
الدن رینگ یک بهمن ماه سال جاری منتشر میشود.
منبع