گوریلا گیمز جزئیات جدیدی درباره بازی آینده خود یعنی Horizon Forbidden West را فاش کرده است. در پست جدید وبلاگ پلی استیشن، «بلیک پولیتسکی» طراح اصلی ماشین، علاوه بر انتشار طراحی هنری جدیدی که در ادامه میتوانید مشاهده کنید، درباره روند طراحی جانوران جدید بازی توضیح میدهد که در برخی از طراحیهای هنری که تاکنون از بازی منتشر شده، دیده میشوند. هدف بازی ایجاد یک دنیای معتبر با اکوسیستم قابل باور است. به عنوان مثال، Sunwing ماشین جدید و غولپیکر بازی است که میتواند پرواز کند.
پولیتسکی توضیح میدهد:
میدانستیم که ماشینهای پرنده بزرگتری نسبت به Glinthawk نیاز داشتیم که Sunwing به وجود آمد. اما به یک مکان و نقش در جهان بازی نیاز داشت.
او در ادامه توضیح میدهد:
به همین منظور ما خزندگان پرنده مختلف و پرندگان اولیه را برای الهام خود بررسی کردیم و به مفهوم دریافت انرژی خورشیدی از طریق بالهای این موجود در هوای آفتابی رسیدیم. همین امر پویایی جالبی در گیم پلی ایجاد کرد، Sunwings در هنگام استخراج انرژی خورشیدی آسیبپذیر خواهد بود، اما همچنین در حالت عادی نسبت به شکارچیان بالقوه کاملا هوشیار است.
یکی دیگر از جانوران جدید Tremortusk نام دارد که در تریلر اولیه گیم پلی بازی نشان داده شده است. Tremortusk بر اساس یک ماموت و با الهام از نمونههای تاریخی و سینمایی فیلهای جنگی بزرگ ساخته شده است. سیستم حملات مختلفی دارد بدن آن از سلاحهای مختلفی پوشیده شده است. علاوه بر اینکه از عاجهای خود برای حمله نزدیک میتواند استفاده کند، سلاحهای دیگری نیز دارد که یک نمونه آن را در تریلر بازی مشاهده کردیم.
یکی از عناصر اصلی طراحی ماشین، اطمینان از تناسب آنها با مهارتهای توسعه یافته الوی (Aloy) است. مکسیم فلوری رئیس طراح گوریلا گیمز عنوان میکند:
بدون خراب کردن داستان، باید گفت که هر ماشین راههای متعددی برای شکست دادن دارد. ما سعی کردیم از طریق طراحی ماشین، این موضوع را برای بازیکنان روشن کنیم و با استفاده از بافتها خاصی نقاط ضعف یا اجزای تعاملی آن را مشخص کنیم. بازیکنان برای کشف راههای شکست دادن هر ماشین، آن را از نزدیک بررسی کنند.
بازی Horizon Forbidden West قرار است در ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شود. هفته گذشته نیز جزئیات بیشتری از بازی مشخص شده بود.